dimarts, 19 de gener del 2010

Caliope, "el retornnno"

Holaaaa!! Caliope retorna després dels mesos sabàtics. Crec que estic en plena forma, aixó si, avui amb insomni, qué hi farem. Us deixo un petit relat.

Les Xuxes

Esperant, com sempre a la Nati. Ja era un ritual, quedàvem i ella em feia esperar a la seva saleta, 10, 15 ó 30 minuts. Mentres tant fullejava les revistes de la tauleta, totes molt gastades i totes llegides una i mil vegades. Jo les sabía de memoría. La de la portada amb els tios ariciant-se, la del trio amb el gos, la dels marines amb les infermeres ... totes amb fotos a tot color com és deia fa una pila d'anys.

Jo sóc un "habitual", de fet l'únic que ha vingut desde el començament, quan va obrir el seu negoci, i per aixó em feia esperar tant. Sabía que aixó m'excitaba moltíssim, perque sabía que s'estaba preparant per a mi. L'imaginaba de mil maneres diferents, peró sempre em sorprenía.

Avui no va ser diferent, no me l'esperaba pas així. Va entrar tota nua, només amb unes mugroneres de caramels i un tanga a joc ... la boca s'em va obrir i la llengua va repasar els meus llavis, salivant ... em va dir "vols un caramel?doncs serveix-te!" i acostantme els pits a la cara els va colocar prou a prop per qué veies bé els caramels, peró prou lluny per no poder arribar-hi amb la boca.

Em va agafar per la corbata, la va estirar i em vaig aixecar, seguint-la i admirant els seus melucs i veient com la tira del tanga de caramels es perdía en les profonditats del cul. Em delia per agafarla i menjar-me'l ... la erecció era dolorosa.

Quan em va fer estirar al llit va posar música i va començar a bellugar les caderes i els pits, fent que els carmels que penjaven dels mugrons comencesin a donar voltes ... em vaig arrencar la roba i d'un salt la vaig agafar, menjant carame'ls amb golafreria, llepant pits, i baixant fins al tanga ... vaig enfonsar la cara entre les cames i vaig mosegar i llepar, fins que el tanga és va desfer i els caramels van rodolar pel terra ...

Ella em va cavalcar, jo li agafava els pits, fent caure carmels per sobre del meu pit, follant i menjant a la vegada, i ens vàrem escorrer amb un crit que va ressonar per tot el pis ....

A la dutxa els dolços és van acabar de desfer, i els que van quedar a les mugroneres me'ls vaig endur de record ...

7 comentaris:

Striper ha dit...

M'alegro molt de la teva tornada amb aquestes histories tant picats ens veiem.

Josep B. ha dit...

Ben tornada Caliope!

Què tal el teu llibre?

Juan Duque Oliva ha dit...

LoaLoados los ojos que te vuelven a ver

Muchos besos

Betty ha dit...

Gracias a todosss!!! besos mil petonets mil!

Mon ha dit...

el retorn, això promet. mil petons maca

Sebas T. ha dit...

m'agraden els reptes

;)

el meu blog està abandonaillo

es que porto un foroweb, que li he posat canya de temps ultimament, (un tema molt concret y técnic)

gracies per la invi

Dr Purva Pius ha dit...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.