diumenge, 5 de juliol del 2009

Les meves gatetes

Hola! ja sé que fa mooolt de temps que no escric res de res. Aquesta entrada no és un post erótic, és un post dedicat a les meves gatetes, la Linda i la Taca. I també serveix per dir-vos que segueixo per aquí, i que les coses em van bé, puc dir que sóc feliç? doncs si, ho dic. I aquestes noietes tenen molt a veure. M'han fet adonar de que els meus "problemes" no són res devant de la vida, del amor que em dónen, i del que jo els hi dono. Us poso unes fotos. Petons a tots i totes. La Taca és la que tinc als braços. La Linda és la que acarono.

6 comentaris:

Josep B. ha dit...

Estava a un punt d'enviar-te un missatge per saber de tu.

Me n'alegro que estiguis bé i que gaudeixis de la companyia de dos petits carnívors (som curiosos els humans, ens agraden com mascotes éssers que podrien ser els nostres depredadors.) Jo en tinc un gos, és a casa els apres perquè al pis no podia viure (quasi quaranta quilos, barreja de pastor alemany i podenc, necessita espai per córrer).

Tanmateix els gats són diferents, el meu gos te amo (la meva mare, no ens enganyem) però els teus gats estan amb tu perquè volen, no tindran mai un amo.

Gaudeix, doncs, de la seva companyia.

helena ha dit...

Ben tornada!!!

que guay. Jo tinc un gat i la veritat és que famolta companyia.


Espero tornar-te a llegir ben aviat.

Petonets!!!

Poetas Anónimos ha dit...

Buenos días

Pasaba por tu Blog con intención de invitarte a participar de "Poetas Anónimos", seria un gusto que estés entre los

usuarios y/o comentaristas,
intentamos seguir construyéndolo como hace ya mas de un año, en comunidad de escritores(POESÍAS, CUENTOS,

ETC).
la direccion es http://poetasanonimossa.blogspot.com
en la pagina esta como registrarte para poder publicar, espero su respuesta, muchas gracias.
El mail por cualquier duda es poetasanonimossa@ymail.com.

Poetas Anónimos

Eli ha dit...

Ei.. guaita! Veus, ara ja no em cal el facebook, perque fins i tot aqui, et veig de tornada!
Doncs bentornada, i felicitats per la felicitat!

Unknown ha dit...

Hi, ma belle!! Què belles les seves mixes; el poeta Guillem d'Aquitània ja ho deia:
"l'elegància volia cos i vida, i esdevingué GAT".

Miss Felina Morris

zel ha dit...

Més cert, impossible... Muacks!!!